3 sept. 2009

Comunicarea noastra cea de toate zilele ...

I knew i love you befere i met you ....
Mda... frumos nuh? eehhhh.... ce frumoasa ar fi viata daca nu "am minti "si nu "ne-am minti pe noi insine..." de ce spun asta??!! imediat veti vedea de ce... cand intalniti o persoana si petreceti ceva timp alaturi de ea (sau nu!)... parca va vine spuneti ca "esti alesul/aleasa inimii mele" ..da' de unde frate?!.. pe moment simti ca nu exista nimic pe lume in afara de voi doi.. ca totul e perfect ..(retineti niciodata ..dar NICIODATA nimeni si nimic nu va fi perfect) o/il luati in brate si ii soptiti vorbe frumoase, vorbe dulci care ating "coarda sensibila" a fiecarui om ... dar astea le spui doar pentru faptul ca ...ASTA SIMTI TU ATUNCI"!!!! its a feeling for ther moment ...a doua zi... se schimba treaba... si asa faci la infinit cu persoanele de sex opus din viata ta... crezi ca "he's/she's the one" ..dar crezi asta pe moment.. sunt sigura ca vi s-a intamplat cel putin o data.. si cel care zice ca nu.. minte! cu siguranta...! nu zic ca sunt io aia "care stie tot, a vazut tot" ..dar lucrurile astea se intampla.. si poate nu iti dai seama..sau mai rau nu vrei sa recunosti.. si o tii asa..." intr-o veselie"..pana cand iti dai seama ca .. nu e pentru tine... si o iei de la capat... intalnesti..petreci..."simti pe moment","spui pe moment lucruri mari" si la sfarsit "cucu si pupaza"... nimic, nothing, nada, rien :)))) si apoi te intrebi de ce nu esti si tu fericit(a) ...
pai cum sa fii daca: nu stii ce, cum si cand sa spui! si faci aceleasi greseli la nesfarsit??!! asa ca ... luati-o mai incet si abtineti-va la "comentarii" care nu isi au rostul ... ca pot duce la "ganduri mari" celor de langa noi si nu e bine... faceti pesoana de langa voi sa sufere ... asa ca " fetilii " sa nu va mai "arda buza", "sara inima din piept cand auziti din prima "vreau sa fiu cu tine mereu", "tu esti aleasa" sau orice altceva care sa va atinga la "corason" pentru ca un feeling de moment si atat... e..cum sa spun... e ceva de genul: " hai sa mergem la film, dar nu stiu ce film e... intri si constati ca e unu' de cacao ..dar tot stai ca..nah..ai dat bani sa intri"... cam asa si cu feeling-urile astea: spui ca simti atunci datorita imprejurarilor... that's it... nu mai repetati, aceleasi lucruri ... faceti ca de fiecare data sa fie altfel.. sa experimentati.. nu faceti comparatii intre "ex-ul" si "actualul" pt ca nu va ajuta cu nimic... trust me.. luati un om asa cum "E" el si nu-l schimbati.. pt ca NU se va schimba niciodata dupa "placul vostru",cumva sa ajungeti la o intelegere unde fiecare sa lase de la el, si sa va acceptati defectele ca atare (pt ca toti avem defecte) ..nu sa va impuneti reguli aiurea... COMUNICAREA e cea ma buna solutie.. sa nu taci NICIODATA... intotdeauna sa spui ce ai pe suflet, ce iti place si ce nu, ce ai vrea sa faci, cum ai vrea sa faci si daca el/ea e de accord si iti impartaseste "visurile" ca sa aveti "succesuri" impreuna ... nu doar tu (ca femeie)..sau doar el... e foarte important sa spuneti lucrurilor pe nume si sa fiti exact asa "cum sunteti in viata de zi cu zi".. ca sa vada omul cum esti..sa nu isi faca o impresie si apoi sa si-o schimbe...sa spui de la inceput ce iti place si ce nu... nu zic acuma sa iti arati numai' defectele :))) asta ar fi cumlea.. defectele le observa el/ea pe parcurs... si ar fi ok ca el/ea sa le accepte si sa te invete cum sa le depasesti... (asta daca respectivul(a) accepta) ... respecta-i munca si adu-i "laude" cand e cazul... nimic nu face un om mai fericit ca atunci ca este multumit de el insusi, de realizarile sale si are cu cine le impartasi ... nu faceti compromisuri devreme... lasati timpul sa treaca... "nu-l comprimati"...si veti vedea ca toate isi vor urma "fagasul" ... daca simtiti ca, cel de langa voi merita, oferiti-i tot ce aveti voi mai bun, intotdeauna sa il respectati , sa il intelegeti, sa il sfatuiti, sa "ii faceti micile placeri" pt ca astea duc la marile satisfactii... sa nu va luati dupa "gura lumii" care spune vrute si nevrute.. pt ca lumea vede doar din "exterior"..sa spun asa... numai voi stiti ce si cum merge treaba ...
si pt ca v-am dat pana acum o mie de sfaturi:)))bune..zic io ... va las sa " cugetati" asupra celor spuse..si sa "invatati" ceva ...

va pup "fetilii"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ce vrei sa cauti?

status

What I write here today..tommorow maybe won't be here..so how can i be judged for my thoughts?!

Motto

Imi place sa cred ca nu am pierdut nimic ... Iar daca am pierdut ceva.... hmhmhm... Inseamna ca NU imi trebuia ...!

Despre mine

Fotografia mea
Pitesti, Arges, Romania
Traduceri,corectură si interpretare(engleza,franceza)PFA.Disponibilitate colaborari part-time si project based.Urgente.Dacă aveţi alte cereri aparte vă rog nu ezitaţi să mă contactaţi şi vom afla dacă putem lucra împreună. Despre mine "ca rasa" - sunt vesnic nemultumita,exigenta atat cu mine cat si cu ceilalti...ofer totul insa vreau totul in schimb.Imi place sa manipulez lumea...da,recunosc si ce,ete nah..daca regret ceva..atunci acest regret e ca nu m-am nascut barbat..Dinamica si independenta..pretentioasa,incapatanata,stiu ce vreau(in majoritatea cazurilor,si nu am rabdare cu oameniii care nu corespund"criteriilor mele"(sa spun asa)Ma scoate din minti prostia si nepasarea fata de propria conditie...Imi place sa calatoresc si atunci cand ma intorc parca "ma simt alta persoana.Imi place sa cred ca am o intelingenta in continua miscare si cu usurinta pot discuta in aproape orice domeniu...As putea scrie o carte despre cum o femeie ar trebui sa se poarte sau miste,sa arate sau sa vorbeasca atunci cand vrea sa cucereasca un barbat,insa mie "al dracului" daca imi iese..Adevarata mea fata este greu de descifrat si poate ramane chiar un vesnic secret(hihi)