7 oct. 2009

Plec! Vis Implinit... Finally

Plec!!!!!! ooohooo nu va bucurati:)))) just kidding. imi iau vacanta bine meritata pe care o astept de..muuuuulttt timp.Ma duc in lume.O sa-mi plimb piciorusele prin - Bulgaria(Sofia-si ce o mai fi de vazut )-Turcia (istambul,izmir,ankara,antalya-si sa mai vedem, cred ca o sa ajung pana la o ff buna prietena in Batman..cu toate ca e distanta cam maricica)si retur.Nu suntem decat 3 "umani".Mai multe informatii o sa va dau cand ma intorc... acum nu stiu prea multe..mergem cu masinuta..sper sa fie ok... Trebuia sa plec vineri (nr. 9 oct 2009) insa:un "uman" dintre noi inca nu are tot ce ii trebuie pus la punct si eu nu am avut timp sa ajung la Bucuresti pt viza(stiu ca se poate lua si de la granita si se plateste 15 euro, insa vreau sa fiu sigura..pt ca am auzit destule cazuri -intotdeauna imi iau o marja de siguranta ..hihiihh)...prea multe zile lipsite de la work din cauza restantelor:((( dar sapt viitoare "am tulit-o"...Pasaportul e gata..de ceva timp..(vechiul pasaport expirase in 2007 :)))))))))))) in 2002 am fost in Austria-viena,Italia si in Franta - Marsilia,Carmejane,Aix en provence si mai multe orasele care nu imi aduc aminte din pacate :(( de atunci nu am mai "depasit hotarele tarii'..asa ca sunt emotionata ca la "prima mea trecere de granita" :))...Ma rog la Dumnezeu sa nu ploua si sa fie vremea ok..

Un comentariu:

  1. te cam plimbi fata...ai fc ceva banuti din traduceri daca te plimbi asa.. imi dai si mie hahaha..glumeam..sa ai drum bun si astept sa povestesti.te pup Andreea

    RăspundețiȘtergere

ce vrei sa cauti?

status

What I write here today..tommorow maybe won't be here..so how can i be judged for my thoughts?!

Motto

Imi place sa cred ca nu am pierdut nimic ... Iar daca am pierdut ceva.... hmhmhm... Inseamna ca NU imi trebuia ...!

Despre mine

Fotografia mea
Pitesti, Arges, Romania
Traduceri,corectură si interpretare(engleza,franceza)PFA.Disponibilitate colaborari part-time si project based.Urgente.Dacă aveţi alte cereri aparte vă rog nu ezitaţi să mă contactaţi şi vom afla dacă putem lucra împreună. Despre mine "ca rasa" - sunt vesnic nemultumita,exigenta atat cu mine cat si cu ceilalti...ofer totul insa vreau totul in schimb.Imi place sa manipulez lumea...da,recunosc si ce,ete nah..daca regret ceva..atunci acest regret e ca nu m-am nascut barbat..Dinamica si independenta..pretentioasa,incapatanata,stiu ce vreau(in majoritatea cazurilor,si nu am rabdare cu oameniii care nu corespund"criteriilor mele"(sa spun asa)Ma scoate din minti prostia si nepasarea fata de propria conditie...Imi place sa calatoresc si atunci cand ma intorc parca "ma simt alta persoana.Imi place sa cred ca am o intelingenta in continua miscare si cu usurinta pot discuta in aproape orice domeniu...As putea scrie o carte despre cum o femeie ar trebui sa se poarte sau miste,sa arate sau sa vorbeasca atunci cand vrea sa cucereasca un barbat,insa mie "al dracului" daca imi iese..Adevarata mea fata este greu de descifrat si poate ramane chiar un vesnic secret(hihi)