21 feb. 2010

Goblenuri superbe!

Salut!

Sunt Ioana si iti prezint oferta mea!
Daca vrei sa faci cadou unei persoane straine ceva de care sa isi aduca aminte  cu drag de Romania.. sau pur si simplu iti place "autenticul" am o oferta care cu siguranta te va pune pe ganduri.. Vand goblenuri lucrate manual, peisaje superbe...care pot impodobi orice casa indiferent de stil... Dimensiunile incep de la 10 cm lungime si 10 latime cu preturi incepand de la 70 de lei... iar cel mai mare 36 lungime si 18 latime... la acestea pretul este de 150 ron... Pentru o comanda mai mare de 5 bucati, veti avea reducere la jumatate din pretul celui mai mic produs achizitionat.
Nu rata ocazia de a achizitiona ceva "autentic" si pe gustul tuturor.
Ma poti gasi la tel: 0740490775 Bugheanu Ioana si pe e-mail: ioanat86@yahoo.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ce vrei sa cauti?

status

What I write here today..tommorow maybe won't be here..so how can i be judged for my thoughts?!

Motto

Imi place sa cred ca nu am pierdut nimic ... Iar daca am pierdut ceva.... hmhmhm... Inseamna ca NU imi trebuia ...!

Despre mine

Fotografia mea
Pitesti, Arges, Romania
Traduceri,corectură si interpretare(engleza,franceza)PFA.Disponibilitate colaborari part-time si project based.Urgente.Dacă aveţi alte cereri aparte vă rog nu ezitaţi să mă contactaţi şi vom afla dacă putem lucra împreună. Despre mine "ca rasa" - sunt vesnic nemultumita,exigenta atat cu mine cat si cu ceilalti...ofer totul insa vreau totul in schimb.Imi place sa manipulez lumea...da,recunosc si ce,ete nah..daca regret ceva..atunci acest regret e ca nu m-am nascut barbat..Dinamica si independenta..pretentioasa,incapatanata,stiu ce vreau(in majoritatea cazurilor,si nu am rabdare cu oameniii care nu corespund"criteriilor mele"(sa spun asa)Ma scoate din minti prostia si nepasarea fata de propria conditie...Imi place sa calatoresc si atunci cand ma intorc parca "ma simt alta persoana.Imi place sa cred ca am o intelingenta in continua miscare si cu usurinta pot discuta in aproape orice domeniu...As putea scrie o carte despre cum o femeie ar trebui sa se poarte sau miste,sa arate sau sa vorbeasca atunci cand vrea sa cucereasca un barbat,insa mie "al dracului" daca imi iese..Adevarata mea fata este greu de descifrat si poate ramane chiar un vesnic secret(hihi)