22 oct. 2010

e vorba despre mine ...

Peste cateva zile imbatranesc cu inca un an ... Stau si imi fac balanta cu bune si rele ... Cel mai "amazing" thing pe anul asta a fost ca am luat permisul de conducere .. ei da..e amazing pt ca  mi-am dorit de f mult timp, insa nu am avut timp de invatat pt el..dar... gata..vis implinit... al doilea ar fi ca am terminat masterul,..da..inca o scoala..uuff..si degeaba... in fine.. ultimul ..si nu in ultimul rand..sa spun ca am intalnit iubirea .. hhmmm .... da ...I MET THE ONE... cica ... asa spun eu acuma.... ce o fi ...God knows... nu va ganditi ca e printul calare pe un cal alb ..:)) nici pe departe..e un om normal .. ca si mine (stiu ca multora dintre voi nu va par normala :)) eiii asta e ) ..si il cheama Ionut ..da ION ..cum si pe mine ma cheama MARIA ...haaaaaaa...cred ca p;ast n-o stiati..mda..e vba aia... Ion, Ghe. si Maria.. stiti continuarea ... bai dar omuletul asta.. zis si Johnny ma face sa ma simt implinita..hai gata acuma.ca nu va mai povestesc,...
acuma trebuie sa stau sa ma gandesc ..la relele care au trecut peste mine ..sau eu peste ele :P :)))
sa vedem in ce parte se inclina balanta... dar nu inainte de a va spune..ca in inimioara mea..eu mi-as dori ca el sa imi dea un inelut :D..nu f mare ..decat sa aibe 472 de pietre pretioase..in special swarovsky ...=))) glumescccccc... nu stiu ..asa mi-as dori eu ..sa ma ceara de nevasta..cred ca e o prostie... inca nu stiu ..de maritat nu vreauuuu..cel putin nu in viitorul apropiat..nu..!! insa..mi-as dori sa imi dea inelut ... Nici nu stiu ce vreau ... uuuffffffffffffffff,..... voi ce ziceti ?

3 comentarii:

  1. Nici eu nu vreau să aud acum!!! :D Însă o să vină o vreme când o trebuiască !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca intre timp, ti-a dat inelutul, nu-i asa ?

    RăspundețiȘtergere
  3. Si ai mai imbatranit cu inca un an dar n-ai mai scris, de data asta. la multi ani!

    RăspundețiȘtergere

ce vrei sa cauti?

status

What I write here today..tommorow maybe won't be here..so how can i be judged for my thoughts?!

Motto

Imi place sa cred ca nu am pierdut nimic ... Iar daca am pierdut ceva.... hmhmhm... Inseamna ca NU imi trebuia ...!

Despre mine

Fotografia mea
Pitesti, Arges, Romania
Traduceri,corectură si interpretare(engleza,franceza)PFA.Disponibilitate colaborari part-time si project based.Urgente.Dacă aveţi alte cereri aparte vă rog nu ezitaţi să mă contactaţi şi vom afla dacă putem lucra împreună. Despre mine "ca rasa" - sunt vesnic nemultumita,exigenta atat cu mine cat si cu ceilalti...ofer totul insa vreau totul in schimb.Imi place sa manipulez lumea...da,recunosc si ce,ete nah..daca regret ceva..atunci acest regret e ca nu m-am nascut barbat..Dinamica si independenta..pretentioasa,incapatanata,stiu ce vreau(in majoritatea cazurilor,si nu am rabdare cu oameniii care nu corespund"criteriilor mele"(sa spun asa)Ma scoate din minti prostia si nepasarea fata de propria conditie...Imi place sa calatoresc si atunci cand ma intorc parca "ma simt alta persoana.Imi place sa cred ca am o intelingenta in continua miscare si cu usurinta pot discuta in aproape orice domeniu...As putea scrie o carte despre cum o femeie ar trebui sa se poarte sau miste,sa arate sau sa vorbeasca atunci cand vrea sa cucereasca un barbat,insa mie "al dracului" daca imi iese..Adevarata mea fata este greu de descifrat si poate ramane chiar un vesnic secret(hihi)