23 aug. 2009

Ce avem noi aici?(clik aici)

Ce avem noi aici? Cum maa?

De cele mai multe ori, atunci cand un barbat si o femeie fac "love" se presune ca "EL" sa ramana peste noapte... chiar daca acestia sunt doar iubiti, amanti, "prieteni in acest domeniu", sau cum mai vreti voi sa il numiti... mda..din punctul meu de vedere atunci cand un barbat pleaca dupa"ce s-a vazut cu treaba facuta" ( sa zic asa) pentru o femeie e o injosire... de ce? pai cum maa de ce? pai .. sa vedem... "ce avem noi aici? daar ce avem noi aici?"
petreci o zi impreuna ( sau nu ) o perioada de timp mai mare ( sau mai mica).... teoretic se asteapta la o noapte de neuitat cu nebunii iesite din comun.. cu glume la care amandoi va amuzati copios... cu" povestioare din lume adunate"...si teoretic urmeaza partea cea mult asteptata si anume "THE MOMENT" ... practic se si intampla! ...sfaptul e consumat...dupa un masaj cu tenta erotica (sau chiar erotic daca te pricepi un pic) minute bune de preludiu si "pozitii" nemaincercate"... dupa ce amandoi va spune-ti in gand "Doamne e chiar bun(a)... dupa ce stati amandoi la final si va "uitati in gol" unul la celalalt mangaindu-va trupurile dezgolite incinse ... dupa ce te uiti in ochii lui ...si vezi "un fel de sparkle in his eyes ... te gandesti (tu ca o "fomeie ce te afli.. asa intr-o stare oarecum euforica)...ca vei ramane in bratele lui toata noptea .... se duce si el la baie (ca tot omul) si ce crezi frateee.. "ce avem noi aici? da' ce avem noi aici?? " ete ca... el se intorce si iti spune? "auzi nu crezi ca mai bine sa ma duc la mine" .. tu de colo (in gandul tau.. sau cu voce tare :)) aa?? NU... chiar hmhmhm NU... sa cada ceru' peste tine nu alta... aloo" bai nene" ..care esti un "nene" :)) ...chiar asa ma pleci ? pai siii ... cum ramane cu "all night together? cu luatu' in brate peste noapte? cu pupatu' pe frunte inainte sa adormi... cu.. pusu' picioarelor peste el in somn?" va spun eu "fetilii mele" ...s-au dus dreq... :))) asteptati mult si bine...mda.. el isi ia ce are de luat.. isi freaca cheile de la masina in mana (daca are masina) daca nu si alea de la casa :)))) te pupa si iti spune "paaa ..sa ai noapte buna" ...( el zie ca a "scapat" ..dar nu stie ca a dat de un "drac mai negru" ) da da ... pai mai negru decaat omul negru..:))
pai cum maaa? pai cum? mda.. de ce? inexplicabil... de unde si .. "ce avem noi aici ...da'ce avem noi aici?" ... dar chiar "feltilii" ... "ce naiba au ei la caputz?" sometimes... nothing...:)) ei nu se gandesc? eeeeeiiiiii bine "fetilii" mele... ete ca NU ... si uite asa fata isi "mai da cate una peste cap singura sa se trezeasca la realitate" .... and to realise "men are men... " mda... but.."not all the same" .. of course... hmhmhmhmhmhm unde sunteti voi "this kind of men".. on the Moon? :)))) aparently yes ...

Kiss&Hug

Un comentariu:

ce vrei sa cauti?

status

What I write here today..tommorow maybe won't be here..so how can i be judged for my thoughts?!

Motto

Imi place sa cred ca nu am pierdut nimic ... Iar daca am pierdut ceva.... hmhmhm... Inseamna ca NU imi trebuia ...!

Despre mine

Fotografia mea
Pitesti, Arges, Romania
Traduceri,corectură si interpretare(engleza,franceza)PFA.Disponibilitate colaborari part-time si project based.Urgente.Dacă aveţi alte cereri aparte vă rog nu ezitaţi să mă contactaţi şi vom afla dacă putem lucra împreună. Despre mine "ca rasa" - sunt vesnic nemultumita,exigenta atat cu mine cat si cu ceilalti...ofer totul insa vreau totul in schimb.Imi place sa manipulez lumea...da,recunosc si ce,ete nah..daca regret ceva..atunci acest regret e ca nu m-am nascut barbat..Dinamica si independenta..pretentioasa,incapatanata,stiu ce vreau(in majoritatea cazurilor,si nu am rabdare cu oameniii care nu corespund"criteriilor mele"(sa spun asa)Ma scoate din minti prostia si nepasarea fata de propria conditie...Imi place sa calatoresc si atunci cand ma intorc parca "ma simt alta persoana.Imi place sa cred ca am o intelingenta in continua miscare si cu usurinta pot discuta in aproape orice domeniu...As putea scrie o carte despre cum o femeie ar trebui sa se poarte sau miste,sa arate sau sa vorbeasca atunci cand vrea sa cucereasca un barbat,insa mie "al dracului" daca imi iese..Adevarata mea fata este greu de descifrat si poate ramane chiar un vesnic secret(hihi)