12 aug. 2009

Nu sunt perfecta.. nici nu vreau nici nu pot.. si daca nu intelegi :D (click aici)

Detin "suprematia" la obsesii si fustrari... sunt suspicioasa si ma framant din orice... sunt vesnic nemultumita si sufar de obsesia perfectiunii...sunt exigenta atat cu mine insumi cat si cu ceilalti...(de aia unii/unele spun ca sunt rea :( ) investesc totul, ofer totul insa vreau totul in schimb.. sunt vesnic "in garda" ma "amorsez instantaneu" inainte de a aparea motivele reale, parca le presimt...(ma declar Nostradamus in varianta feminina :)))))) ) imi place sa manipulez lumea... da recunosc si ce .. ete nah.. sunt geloasa si usor paranoica... distructiva si autodistructiva ... am o personalitate fascinanta (zic eu, dar si altii :)) ) si plina de resurse ..sunt capabila de performante care, nu cu putin timp in urma credeam ca e imposibil... daca mi-ai gresit(vorba 'ceea "ai kkt steguletzu" hahaha) , nu te amagi crezand ca voi uita... bah, iert... dar nu uit, nu nu( da-ti din cap cand cititi va rog pt a intelege si mai bine :D )...si ti-o platesc cand ti-e lumea mai draga ... daca regret ceva..atunci acest regret este ca nu m-am nascut barbat :D da ma.. ca daca eram barbat ppffuuiiii ...de aici cred ca apar tendintele mele de a domina... de a conduce :D
Dinamica si independenta...dar in acelasi timp cred in acel "doi", in acel "impreuna putem facem totul"... pot fi o partenera "ideala" pentru casatorie (cand va fi cazul, daca va fi cazul ) cu conditia insa, ca "subsemnatul" sa ma inteleaga si sa-mi respecte "independenta" si preocuparile profesionale (si el, la fel va avea parte de intelegere din partea mea) ... sunt pasionala.. poate chiar "devoratoare" insa pot cadea si in extrema cealalta si pot adopta cu usurinta o "atitudine de calugarita"... cred ca pentru a intra in gratiile mele ar trebui sa ma aprobi (si dezaprobi cand e cazul ) dar asta nu inseamna sa fi "lingau" :D ... si sa ma complimentezi in permanenta... dar ai grija cum o faci..trebuie sa ai.."tact".. caci simt minciunile (nesinceritatea in general) si chiar daca nu iti atrag atentia pe moment.. te las sa "palavragesti" si "iti dau peste nas" cand ti-e lumea mai draga :D ...cand vreau sa ma razbun, nu am scrupule si nici o femeie nu e mai furioasa ca mine, atunci cand ma simt neindreptatita, sau nu imi reusete ceea ce imi propun (sunt furioasa pe mine insami, pe incapacitatea mea de a obtine acel lucru) prudenta, logica si increderea in mine (uneori si viclenia :D ) ma ajuta sa imi ating scopurile ...pot fi obositoare (cand vorbesc mult despre un lucru care imi place)..sunt patimasa..pretentioasa si putini barbati (unu', hai doi ) au reusit sa imi fie pe plac... imi place sa depind de barbat in anumite situatii si asta ma incita...sunt incapatanata, imi calculez bine telul si nu ma las pana nu il ating... stiu ce vreau (in majoritatea cazurilor, si imi place sa cred ca am o putere de nestavilit cu care voi ajunge acolo unde vreau,... nu am rabdare cu oameniii care nu corespund "criteriilor mele" (sa spun asa) si ma scoate din minte prostia si nepasarea fata de propria conditie...
Imi place sa calatoresc si atunci cand ma intorc parca "ma simt alta persoana" ..pt mine calatoria si cunoasterea a tot ce inseamna "nou" este un fel de "binecuvantare a vietii" ... imi place sa cred ca am o intelingenta in continua miscare si cu usurinta pot discuta in aproape orice domeniu... cred ca as putea scrie o carte despre cum o femeie ar trebui sa se poarte sau miste, sa arate sau sa vorbeasca atunci cand vrea sa cucereasca un barbat, ...insa mie al dracului daca imi iese vreodata...o dau in bara frate... mda... chiar daca nu sunt extrordinar de frumoasa, bah io cred ca am ceva hipnotic... nu de putine ori mi s-a spus ca in ochii mei exista ceva "irezistibil" si pot intimida cu usurinta...(dar la randul meu am momente cand pot fi intimidata "cat ai zice peste" :))) ) adevarata mea fata este greu de descifrat si poate ramane chiar un vesnic secret hihi .. ( nu ma las descoperita de oricine)... imi place sa cred ca stiu sa-i strunesc eul unui barbat...daca ma intereseaza il seduc si nu admit un "NU" ... daca ma simt refuzata incep sa imi pun tot felul de intrebari(????) ... pentru o relatie cu mine ( de orice gen) exista reguli definitive... trebuie sa "ma iei in serios"... nu imi plac lectiile despre "arta de a iubi" .. iubirea se simte si se arata ..atat.. poti sa spui te iubesc de 1000 de ori.. daca nu imi arati e egal cu zero...

Conclusion ... "Nu sunt perfecta nici nu vreau nici nu pot...prea multe complicatii care nu, n-au nici un rost... "

3 comentarii:

  1. Nimeni nu este perfect! Dar pt a ajunge la perfectiune, sau pt a incerca macar sa o atingi trebuie sa incerci sa iti dezvolti (intaresti) laturile care ti se par bune! Deci este important cum alegi sa fi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Fiecare om vede lucrurile bune si lucrurile rele din punctul sau de vedere, intotdeauna trebuie sa-i lasi pe cei din jurul tau sa-ti descopere calitati si defectele!

    RăspundețiȘtergere
  3. true.....recunos tot c scrie acolo.....dar d c nu deschizi niste pagini in sufletul tau pe care sa le poti edita si critica oricand si oricum?...doar tu

    RăspundețiȘtergere

ce vrei sa cauti?

status

What I write here today..tommorow maybe won't be here..so how can i be judged for my thoughts?!

Motto

Imi place sa cred ca nu am pierdut nimic ... Iar daca am pierdut ceva.... hmhmhm... Inseamna ca NU imi trebuia ...!

Despre mine

Fotografia mea
Pitesti, Arges, Romania
Traduceri,corectură si interpretare(engleza,franceza)PFA.Disponibilitate colaborari part-time si project based.Urgente.Dacă aveţi alte cereri aparte vă rog nu ezitaţi să mă contactaţi şi vom afla dacă putem lucra împreună. Despre mine "ca rasa" - sunt vesnic nemultumita,exigenta atat cu mine cat si cu ceilalti...ofer totul insa vreau totul in schimb.Imi place sa manipulez lumea...da,recunosc si ce,ete nah..daca regret ceva..atunci acest regret e ca nu m-am nascut barbat..Dinamica si independenta..pretentioasa,incapatanata,stiu ce vreau(in majoritatea cazurilor,si nu am rabdare cu oameniii care nu corespund"criteriilor mele"(sa spun asa)Ma scoate din minti prostia si nepasarea fata de propria conditie...Imi place sa calatoresc si atunci cand ma intorc parca "ma simt alta persoana.Imi place sa cred ca am o intelingenta in continua miscare si cu usurinta pot discuta in aproape orice domeniu...As putea scrie o carte despre cum o femeie ar trebui sa se poarte sau miste,sa arate sau sa vorbeasca atunci cand vrea sa cucereasca un barbat,insa mie "al dracului" daca imi iese..Adevarata mea fata este greu de descifrat si poate ramane chiar un vesnic secret(hihi)