28 iul. 2009

Om normal

cateva detalii despre mine..... ma voi limita doar la expunerea celor mai importante intamplari si events......sa incepem cu ...
gradinita...nu tin minte foate multe.. decat ca am jucat in "(capra cu 3 iezi) ... ma certam cu toti copii... si aveam un vecin (care mi-a fost coleg pana in cls XII) (Bebi Soare) care ma impingea in santuri cand ne intorceam de la gradinita... aaaaaa si am baut gaz dintr-o sticlutza(de la vecina "tanti Lucica) care eu credeam ca e suc...au urmat zile de spitalizare..(iarna) mama a facut revelionul cu mine la spital.. nu puteam sa mananc si ma hraneau cu paiul... dar cum sunt o "luptatoare" mi-am revenit miraculos :))
scoala primara..
bineinteles ca am facut-o la o scoala de tara... am avut o invatatoare cat se poate de best, poate ca ei ii datorez in mare parte toate cunostiintele pe care le-am acumulat de-a lungul timpului.... si faptul ca vorbesc mult.. tot de la ea am invatat ...:D
- in clasa a II am descoperit marea pasiune pentru limba engleza ... am avut o profesoara extraordinara care pot spune ca datorita ei... sunt cum sunt ( nu pot uita zilele cand se "cara" cu gentile pline de jucarii sa ne invete pe noi : "this is a cow, this is a cat etc... cand eram mica.. si toata lumea imi punea eterna intrebare : "ce vrei sa te faci cand vei fi mare" eu spuneam : "o sa fiu profesoara de engleza sau stewardesa " :D... asa ca mii de multumiri Dnei Cristina
- au mai urmat 3 ani... in care sora mea mi-a rupt mana incercand sa o imite pe Nadia Comaneci cu mine in casa ...mi-a dat un pumn in fata(din greseala, bineinteles..da da).. si mi-a rupt un dinte.. de frica eu nu am mai mers la dentist ( de unde si teama pt stomatolog, si merg tocmai la Brasov pt a-mi rezolva problemele) eram cobaiul ei .. m-a dat cu capul de coltul sobei (din bucataria bunicii) si am o mica operatie.. acolo am o mica parte a scalpului unde nu am par ...
cls a -V - a ... gata cu Dna invatatoare... acum avem profesori noi, diriginte (Prof. de sport care era sotul profei de engleza)... au urmat trei ani frumosi de generala in care mi-am dezvoltat abilitatile de comunicare, am cunoscut oameni noi.. am fost prinsa fumand in wc-ul scolii (cu fetele de la liceu).. amenda contravaloarea a 5 pachete de tigari (cine a dat-o?? io nu :)) ) ( dirigintele om bun, nu m-a spus mamei decat dupa ce am intrat la liceu..) .. am mers la olimpiade la limba romana si limba engleza.. faza pe scoala si faza pe judet...
- a urmat "examenul de capacitate" asa am dat eu cand am terminat cls V-VIII.. ca sa intru la liceu.. pregatire intensiv la matematica..si limba romana.. trecut cu bine peste examen ..a urmat examenul de admintere la liceu.. care bineinteles ca trebuia sa fac voia mamei (ce autoritate sa am eu la 14 ani) si am urmat cursurile liceului de la tara, matematica - informatica...(urasc matematicaaaa geeeeezzzzzzzzz.. help pls help pls !!!!) ..mda.. nimic.. nu ma aude nimeni.. vb singura..asa..trecem mai departe...
-au urmat 4 ani de liceu minunati, cu colegi uniti (si tampiti) ... nu exista sa zi sa nu facem vreo boacana (.. imbatat "diriga" ... care era profa de fizica...( a fost cea mai "cul" chestie) chiul in masa....chefuri peste chefuri...activitati extrascolare (4 ani de dansuri populare, ajutat colegii de la protectia mediului in proiectele scolare si extrascolare..).. scos la careu in fata intregii scoli ca fiind cea mai buna fata la limba, engleza,franceza....dar .. si fata din cls a XII- a A mate-info cu cele mai multe absente la fizica si matematica (la fel ca "baietii rai") -v-am spus ca nu imi place matematica-
-mers in Franta si Italia cu programul Comenius (in cls X) ( in Carmejane si Marsilia ) pt 2 luni.. o experienta de neuitat..... apoi urma Turcia cu dansurile populare dar .. urma si bac-ul.. si bineinteles interdictie la tot ce inseamna distractie !!!!
- vine bac-ul... pppfffuuaaaaa agitatie mare.....
-initial am vrut sa dau admitere la Brasov pt facultate ( Limbi Moderne Aplicate) si bineinteles ca am inceput meditatiile... in ultimul sem din cls a XII eram impartita astfel : luni - meditatie romanamarti - meditatie matematicamiercuri liberjoi - meditatie informatica ( am dat atestat in info)vineri la ora 12 plect la Brasov ora 2 meditatie engleza si franceza pana la ora 6 sambata intors acasa
venit bac-ul...romana oral 8 ( mi-a picat poezie .. bleax..)engleza 10 of course sport 10 ( activitatile outdoor au fost foarte helpfull) romana scris 8 ( literatura.. de comentat etc )matematica 7:20 ( thank's God ca am luat matematicaaaaaaaa ) biologie 4:50.. da da da 4:50.. am picat...agitatie mareeeeee.. mi-a venit rau.. am lesinat,, am ajuns cu ambulanta acasa... mda.. neplacut moment pt ai mei... in special pt mama... facut contestatie scazut nota la ..4 holy shit ... uuffff... i'am lost
-am pierdut admiterea in Brasov.. mama ff suparataaa pe mine.. nu imi spunea nimic.. dar eu o vedeam...a urmat o vara de invatat biologie.. cu acceptarea comentariilor de rigoare.. "ai auzit ca .. fata lu' XXXXX nu a luat bac-ul.. si cat se tinea ea tare pe pozitie..."fara distractii... fara prieteni ... cu ajutat mama la treburile casei.. a venit tomana .. dat biologie luat 7 ... mama a zis sa stau un an acasa ( la Brasov toate locurile s-au ocupat din vara si.. eu vroiam neaparat la LMA ).. dar.. Dumnezeu ma iubeste si intr-o mica plimbare in pitesti aflu ca .. ca este primul an in Pitesti cand se infiinteaza LMA... si atat mi-a trebuit,, intr-o zi am fc dosarul si hopa la inscriere in penultima zi...asa am ajuns eu la pitesti...stat in gazda cu o vecina.... apoi in caminul de langa Arpechim al lui Axinte... caminul Academica...foarte curat.. cate 3 fete in camera baie, bucatarie,,exact ca o garsoniera confort 1..dar... care a fost vandut dupa numai un an de dat in folosintza ..apoi mutatat in app cu fetele din Academica ( Mimo si Didi) .. ele plecat ..eu ramas.. dus la camin Doja....o vara si un an pe doja a insemnat .. muuulllttt... cunostinte noi.. din toate colturile tarii si ale lumii.. chefuri in fiecare seara.. fumat en-gros, bauturica, lautari (Angi e aproape de camin) ..." luat viata in propriile maini"... lucrat ca si casier la un market din apropierea caminului..., apoi ospatar la un restaurant turcesc (Nazar...buna mancareeee,il recomand)... apoi a venit licenta......in limba engleza...(Doamne emotii din alea nu am mai avut de la Bac ...tare kkta eram pe mine de frica...
invatat cat m-a tinut puterile.. (pt a ma multumi .. first .. apoi pe mother..) si am luat licenta cu 10 .. da da.. 10...(zece) cea mai fericita zi... cu toate ca nici un membru al familiei nu a fost langa mine .. nici la the show de sfarsit de an.. nici cand am sustinut licenta................. but... asta e....(nu mor eu din asta...:)
uuffff gata... urmatoarea etapa intr-un alt episod... (daca va mai fi ) :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ce vrei sa cauti?

status

What I write here today..tommorow maybe won't be here..so how can i be judged for my thoughts?!

Motto

Imi place sa cred ca nu am pierdut nimic ... Iar daca am pierdut ceva.... hmhmhm... Inseamna ca NU imi trebuia ...!

Despre mine

Fotografia mea
Pitesti, Arges, Romania
Traduceri,corectură si interpretare(engleza,franceza)PFA.Disponibilitate colaborari part-time si project based.Urgente.Dacă aveţi alte cereri aparte vă rog nu ezitaţi să mă contactaţi şi vom afla dacă putem lucra împreună. Despre mine "ca rasa" - sunt vesnic nemultumita,exigenta atat cu mine cat si cu ceilalti...ofer totul insa vreau totul in schimb.Imi place sa manipulez lumea...da,recunosc si ce,ete nah..daca regret ceva..atunci acest regret e ca nu m-am nascut barbat..Dinamica si independenta..pretentioasa,incapatanata,stiu ce vreau(in majoritatea cazurilor,si nu am rabdare cu oameniii care nu corespund"criteriilor mele"(sa spun asa)Ma scoate din minti prostia si nepasarea fata de propria conditie...Imi place sa calatoresc si atunci cand ma intorc parca "ma simt alta persoana.Imi place sa cred ca am o intelingenta in continua miscare si cu usurinta pot discuta in aproape orice domeniu...As putea scrie o carte despre cum o femeie ar trebui sa se poarte sau miste,sa arate sau sa vorbeasca atunci cand vrea sa cucereasca un barbat,insa mie "al dracului" daca imi iese..Adevarata mea fata este greu de descifrat si poate ramane chiar un vesnic secret(hihi)