6 iul. 2009

Solidaritate=sentiment

http://www.youtube.com/watch?v=eN1ozPf_X_0&feature=related

"Heal the world ... make it a better place... for you and for me and for the entire human race..." asta spune Michael Jackson (God forgive him) in celebrul "Heal the world" ....

Da' cum frate? cum? Cand te uiti in jur si vezi numai oameni de "rahat" ... care pe care ... "cum sa-l ard/fraieresc pe ala " ca mie sa imi iasa ceva .. sa imi mearga bine... sa am ce pune pe masa.. sa umflu matzu... ce ma intereseaza pe mine de icsulescu ..ca nu are ce sa mance..ca nu are unde sa doarma...ce ma intereseaza de copii ce mor de foame, de frig...ppppffffff ... Romanica noastra este in mare parte formata din tzarani... da da.. e crunt ceea ce spun... stiu.. dar suntem ...niste "peasants" ... niste tarani... care nu stim altceva decat sa "gandim cu stomacul" ...si sa batem cu pumnul in masa sa ni se aduca "bericioaica si micu' )..sa bem mai multa bere decat apa.....si nu... taranu' nu e doar ala de la tara ..

Pana in '90 era considerat "taran" cel care dadea cu sapa sau "statea la coada vacii" ....dar realitatea e ca... taranii sunt.. aia din ziua de azi, care nu stiu ce inseamna respectul (de sine ) fata de un semen ...care ia acasa tot ce e "mocca" ca ii foloseste sau nu ..sa fie acolo frate.... tarani sunt aia care se strang in pietele oraselor ... la concerte.. si lasa dezastru in urma ... care scuipa seminte pe plaja... Taran e ala care imbraca "fake adidas" din cap pana in picioare si merge la "mol" sa agatze ... cel care umple sticla cu apa la baie in club ca e prea scump domne'..(stai acasa daca n-ai)... care munceste ca robu' o luna si... "ii sparge intr-o noapte la lautari cu fufele" ..ca deh.. "asta e viata buna" .... care merge pe strada si asculta (si noi implicit ascultam) "mirificul" gen de muzica numit manele...

Cum frate sa mai traiesti in lumea asta? Cand te duci la doctor si ... ca sa te bage in seama tre' sa dai banu? ca ai terminat o facultate si stai sa asezi marfa in raft la carrefour sau real ca... "nu ai experienta" ... ca stai ca prostu' 3 (eventual 4,5,6 ani ) sa inveti ... pe cand fata lu nenea politaiu' din sat care nu stie cum o cheama cu buletinul in mana ... e ...director la banca (in cel mai rau caz) ..... uuffff !!! si ma opresc aici pentru ca altfel nu as mai termina .. ore intregi as sta sa scriu "chestii" de genu'...

e crunt .. sa vezi multeeeee.... si sa nu poti face nimic ... de aceea toti cei care vedeti (ceea ce vad eu) ... imi impartasiti sentimentele... haideti sa incercam sa facem cate ceva pentru noi ..(.ca pana la urma urmei pt noi o facem...) pt omenire.. hai sa... "make it a better place, for you and for me" !!!!!!

aaaaaaaaaaaaaa fff important

era sa uit .... http://www.cabral.ro/de-sufletel/iarta-ma-copila-mea

e trist ... dar iti sunt alaturi si spun ca DA.. si eu sunt o cioara ..pt ca te citesc ..privesc...ascult in fiecare seara ....

Spun DA ... sunt o CIOARA... si sunt alaturi de tine ...

pana next time v-am pupat, v-am salutat ...

noapte buna .. luati-va iubitul (a) in brate... spuneti-le cat de mult inseamna pt voi ... si daca nu i-ai spus azi... sau pana acum .... spune-i ca o/il iubesti.. fa-o (l) sa se simta bine langa tine ....sa adoarma cu ganduri frumoase,linistite,curate, senine si sa inceapa maine o noua zi ... mai buna ca cea de azi....

Un comentariu:

ce vrei sa cauti?

status

What I write here today..tommorow maybe won't be here..so how can i be judged for my thoughts?!

Motto

Imi place sa cred ca nu am pierdut nimic ... Iar daca am pierdut ceva.... hmhmhm... Inseamna ca NU imi trebuia ...!

Despre mine

Fotografia mea
Pitesti, Arges, Romania
Traduceri,corectură si interpretare(engleza,franceza)PFA.Disponibilitate colaborari part-time si project based.Urgente.Dacă aveţi alte cereri aparte vă rog nu ezitaţi să mă contactaţi şi vom afla dacă putem lucra împreună. Despre mine "ca rasa" - sunt vesnic nemultumita,exigenta atat cu mine cat si cu ceilalti...ofer totul insa vreau totul in schimb.Imi place sa manipulez lumea...da,recunosc si ce,ete nah..daca regret ceva..atunci acest regret e ca nu m-am nascut barbat..Dinamica si independenta..pretentioasa,incapatanata,stiu ce vreau(in majoritatea cazurilor,si nu am rabdare cu oameniii care nu corespund"criteriilor mele"(sa spun asa)Ma scoate din minti prostia si nepasarea fata de propria conditie...Imi place sa calatoresc si atunci cand ma intorc parca "ma simt alta persoana.Imi place sa cred ca am o intelingenta in continua miscare si cu usurinta pot discuta in aproape orice domeniu...As putea scrie o carte despre cum o femeie ar trebui sa se poarte sau miste,sa arate sau sa vorbeasca atunci cand vrea sa cucereasca un barbat,insa mie "al dracului" daca imi iese..Adevarata mea fata este greu de descifrat si poate ramane chiar un vesnic secret(hihi)