18 nov. 2009

Dragi tovarasi... hă hă hă

"Va multumesc ca mi-ati fost alaturi de-a lungul intregului meu mandat si va asigur ca am facut tot ce mi-a stat in putere pt binele romanilor si pt progresul acestei tari. Daca ma uit in urma,pot spune ca Romania s-a schimbat in bine. Dar nu atat de mult si de repede cum mi-as fi dorit eu. STIU CA INCA NU TRAITI BINE, ASA CUM MERITATI. O parte din responsabilitate imi apartine. Este adevarat ca nu am reusit sa fac tot ce mi-am propus, ca am si gresit uneori. Dar, AM INVATAT DIN GRESELI. Va sunt recunoscator ca ati fost alaturi de mine cand Parlamentul a incercat sa ma suspende fiindca  AM INDRAZNIT SA CRITIC O CLASA POLITICA NEFORMATA SI CORUPTA. ..........Cei care inteleg cel mai greu nevoia schimbarilor de bun-simt sunt chiar politicienii. Cei care ar trebui sa faca legi bune pt cetateni sunt cei care blocheaza schimbarea in bine a Romaniei, iar acest lucru il puteti corecta numai voi prin forta votului. Dupa cum stiti, pe 22 noiembrie va avea loc primul tur al alegerilor prezidentiale. Eu insumi voi candida pt un nou mandat de Presedinte al Romaniei. Tot pe 22 noiembrie 2009, in calitate de sef al statului, voi organiza un referendum prin care dvs. sunteti chemati sa raspundeti cu 2 intrebari:
1. Sunteti de acord cu reducerea nr de parlamentari de la 471 la maximum 300?
2. Sunteti de acord cu trecerea la un parlament unicameral in Romania?
Veniti la referendum! Votul vostru poate insemna o sansa pt viitorul Romaniei!
E timpul pt o Romanie moderna, o Romanie a bunului-simt!
          ASA SA NE AJUTE DUMNEZEU!"
                     Traian Basescu,
                             Presedintele Romaniei

Cam aste ne zice Base... Bah..din prima io va zic ca..IL VOTEZ PE BASE.. de ce..asta ma intreba si un bun prieten acu' ceva ore..de ce..pai pt ca:
1. vrea mai putin dobitoci in parlament care se scobesc in nas sau dorm in timpul sedintelor la senat..si apoi spun ca vor indrepta tara (bullllshiitttt)
 2. Pt ca nu a fost suspendat!semn ca romanii il vor :D
3. Pt ca imi place cum rade: hă hă hă hă! "ce-mi plac glumele mele"...
4. Pt ca vrea o Romanie fara pensii speciale, sporuri nejustificate si salarii mari pt aia care se scobesc in nas la teveu...
5. Pt ca vrea o Romanie in care nimeni sa nu fie mai presus de lege.
6. Pt ca vrea sa fim tratati decent dracu' cand ne ducem la medic,politie sau cand platim taxele... nu "sa se uite de sus moafele alea de parca suntem sclavi!!! mamaaa mor pe astea!!!!! imi vine sa.."'sa le rup pe genunchi"!
7.Pt ca NU " s-a aplecat in fata televiziunilor mogulilor"!!!!!!!!!
8. Pt ca spune cu zambetul pe buze (si pt asta il iubesc): Sorin Oviudiu Vântu a vrut şi vrea să devină proprietarul Poştei Române. Maestrul securist, Motanul Felix, îşi doreşte minele de sare. Domnul Patriciu priveşte cu jind la Romgaz şi Transgaz, pentru că Petromidia nu a fost suficient, cadoul de la Năstatse l-a îndestulat dar nu cât ar visa el." PENTRU CA A SPUS STOP HOTIEI (cati "magnati" au fost arestati in ultimul timp in toata tara? haaa?aud? si asta e doar inceputul..)
9. De ce astia (OTV,REALITATEA etc) nu vorbesc de referandum?? de ce nu il promoveaza?pt ca e bine pt noi?ca "domnii cu deshtu' in nas vot spune bye bye"  bah, clar sunteti niste tampiti...toti!
10. FF IMPORTANT Pt ca: un sef de stat a avut curaj sa spună "stop", deschidem arhivele, citim docmentele Partidului Comunist si gasim explicatia: de ce au fost oameni ucisi la canal? De ce au fost partidele democratice desfiintate si oamenii bagati in puscarie? De ce copiii nu au avut acces la Universitate, doar pentru ca aveau origine "nesanatoasa", adică tatăl lui muncise si îsi făcuse o casa? De ce femeile erau pur şi simplu umilite si de ce zeci de mii de femei au murit din cauza politicii criminale de avort?? raspuns: pt ca nu le-au convenit acelora ca Iliescu,ca Hrebenciuc,ca Adrian Năstase,ca Vadim Tudor,cei care şi astăzi sunt purtătorii de stindard ai trecutului regim.
11. Pt ca spune pe fata lucrurilor: "Este un sistem care ar vrea să ţină lucrurile pe loc. Are nume, este o structură urâtă, formată din influenţă în mass-media, formată din oameni politici, formată din oameni de afaceri, şi pentru că nu vreau să vorbesc în general, vreau să spun nume. Şi iată-le: Voiculescu, Sorin Ovidiu Vântu, Ion Iliescu, Viorel Hrebenciuc, Dinu Patriciu. Să mergem şi în clasa politică: Adrian Năstase, Mircea Geoană, putem continua până diseară, dar vreau să ştiţi că este pentru prima dată când românii văd sistemul la suprafaţă. Îl văd cu minciunile lui, cu mizeriile lui, şi acest sistem are puterea să influenţeze votul în Parlament. Pentru că sunt oameni politici slabi, care au teamă că-i critică la televizor, că-i atacă cineva, că vreun ziarist scotoceşte în trecutul lui şi atunci, aşa se formează câte o majoritate "322". Astfel, sistemul ticăloşit influenţează votul în Parlamentul României. Şi oamenii aceştia au recidivat."

Si pot continua lista. Important e ca acest om chiar e diferit.Prin fapte si Nu doar vorbe.Toti politicienii mint.Da.Recunosc.Si Basescu minte.Da.Stiu.De ce dracu' il mai votez? Ca Undrea e "buna" :)))))))))))))
Hai la vot! Spune DA la Referendum! Hai sa radem (hă hă hă) cu Base!

3 comentarii:

  1. imi pare rau ca iti spun....dar esti indoctrinata foarte rau de imputitu asta care il numesti tu omul potrivit pentru Romania!
    hai sa iti spun cate ceva:
    1. nu vrea mai putini dobitoci in parlament...el vrea sa conduca tara de unu singur....iti amintesti cine mai facea traba asta???? indicii???? inainte de 89????
    2. a stiut sa minta bine....nu a fost suspendat pentru ca nu a fost lumea la vot;)
    3. tu chiar crezi ca il intereseaza pe el de astea???? daca tot nu vrea pensii si salarii nesimtite....el de unde i-a luat lu fi'sa apartament de o gramada de euro...si de unde are bani de campanie????aaaa?????
    4. vrea o Romania in care nimeni sa nu fie mai presus de el.....desi el e mai presus decat legea;) (i-a dat acces lu Udrea sa umble la niste dosare...si lista continua)
    5.chiar crezi ca asta vrea???? nu il intereseaza pe el de asta....daca tot zici ca nu vrea asta...pana acu de ce nu a facut nimic in cei 5 ani????
    6. ba s-a aplecat....dar acum ii e frica de confruntare....;) nu e chiar asa
    7. nu stii adevarul....baietii care au fost bagati la parnaie....nu au cotizat la PD-L....restu au cotizat....asa ca....nu mai crede toate prostiile;)
    8.de ce sa vb de prostii?????
    9.nu nuuuu.....nu le-a deschis...pentru ca el a facut parte din Partidul Comunist Roman....asa ca....nu prea are curaj;)
    10. nu spune nimic pe fata....toate sunt niste minciuni scruntate....;)

    Basescu a vandut flota...Basescu ne asculta...Basescu l-a lasat pe Hayysam sa plece din tara....este un jegos comunist care i-a placut ce a facut Ceausescu....asa ca Olivia...nu mai fi asa de indoctrinata....ca ajungem si mai rau cu acest dictator!!!!
    Eu il votez pe Alexandru Ioan Cuza!

    RăspundețiȘtergere
  2. parerile sunt impartite..si eu as vota cu Al Ioan Cuza insa(doar sa-i traga traga pe astia in teapa) :D..dar cum nu-l avem..il votez pe basescu..cu siguranta el ii va elimina! Si daca a fost cu ceausescu... inseamna ca a invatat cate ceva de la el :D..

    RăspundețiȘtergere
  3. si asta inseamna....ca ajungem iara la dictatura.....
    nu va elimina pe nimeni....va fi teroare in tara....mai rau ca in fosta iugoslavie....
    daca tie ti se pare normal ce se intampla in zilele astea...atunci e de rau....
    explica-mi si mie cum poate o Elena Udrea sa fie ministra pe 2 ministere....si sa aiba acces la informatii secrete????

    RăspundețiȘtergere

ce vrei sa cauti?

status

What I write here today..tommorow maybe won't be here..so how can i be judged for my thoughts?!

Motto

Imi place sa cred ca nu am pierdut nimic ... Iar daca am pierdut ceva.... hmhmhm... Inseamna ca NU imi trebuia ...!

Despre mine

Fotografia mea
Pitesti, Arges, Romania
Traduceri,corectură si interpretare(engleza,franceza)PFA.Disponibilitate colaborari part-time si project based.Urgente.Dacă aveţi alte cereri aparte vă rog nu ezitaţi să mă contactaţi şi vom afla dacă putem lucra împreună. Despre mine "ca rasa" - sunt vesnic nemultumita,exigenta atat cu mine cat si cu ceilalti...ofer totul insa vreau totul in schimb.Imi place sa manipulez lumea...da,recunosc si ce,ete nah..daca regret ceva..atunci acest regret e ca nu m-am nascut barbat..Dinamica si independenta..pretentioasa,incapatanata,stiu ce vreau(in majoritatea cazurilor,si nu am rabdare cu oameniii care nu corespund"criteriilor mele"(sa spun asa)Ma scoate din minti prostia si nepasarea fata de propria conditie...Imi place sa calatoresc si atunci cand ma intorc parca "ma simt alta persoana.Imi place sa cred ca am o intelingenta in continua miscare si cu usurinta pot discuta in aproape orice domeniu...As putea scrie o carte despre cum o femeie ar trebui sa se poarte sau miste,sa arate sau sa vorbeasca atunci cand vrea sa cucereasca un barbat,insa mie "al dracului" daca imi iese..Adevarata mea fata este greu de descifrat si poate ramane chiar un vesnic secret(hihi)