11 nov. 2009

"scoci si siguranta" ahahahaha

ma duc la posta.... da.. trebuia sa trimit niste facturi unei cliente (colaboratoare) din iasi..si cum nu a vrut sa ii trim prin courier pt ca "plateste mai mult" zice "hai la posta"..si eu ma duc.. iau un plic..scriu frumos la calculator pentru si de la cine e.... si lipesc plicu' cu "scoci"... ajung la posta..astept 5 min..imi vine randul..doamna de acolo imi zice:"nu il puteti trimite asa..ca are prea "muult scociiiii"...aahhh sa mori tu!?cum maahh?are prea mult scociii..ba duceti-va dracu'..."plice" aveti?"doar d;ale micilii"(eu aveam documente importante..nu puteam sa le "fac in d'alea miciliii"...dai si pleaca..du-te la o librarie..ia un plic..acolo nu avea sa imi dea restul la 50 lei(CHIAR nu aveam nimik marunt)..plicu' costand 50 bani..."imi lasa asa" cucoana(dragutza de altfel)..ma duc la posta.. stau la masuta..scriu din nou pe plic adresa..stau la coada..inainte sa ajunga la mine zice "mutati-va la colega ca eu am inchis"baaa.baaaa esti prost..ma duc la colega..stau iar la coada..si imi zice aia.."pai ati scris destinatar si expeditor pe aceeasi parte"..eu de colo"daa si?care e faza?la courier pot sa scriu o mie pe aceeasi parte?ce atatea formalitati?"ma rog..s-a uitat aia crucis la mine... imi scrie ea pe spatele plicului expeditor...si dai sa platesc..ii dau banii, 50 de ron.. nu am sa va dau restul..replica urmatoare..ba sa imi vina sa mor... iesi si du-te sa schimbi..la vreo cativa m un chiosc de ziare...tocmai numara banii..va roogg schimbati-mi 50 de mii, va roooggg..ala zice.."d-ra daca ai stii cati vin sa le schimb mai rau ca banca..."eu..ma uit la el ..el imi zice:"fara sa luati un ziar nu va schimb!"iau si ziaru' si fug... in gandu' meu..nu va mai spun ce a fost... ma duc la cuconita de la posta(spre norocul meu nu mai era nimeni la coada) am platit si repede la librarie sa ii platesc doamnei plicu'... Am plecat spre casa... scarbita de atatea formalitati care trebuie sa le faci sa trimiti un amarat de plic... cu gandul ca la noi in tara intra droguri si tigari contrafacute pe la vama asa cu intra "coasa in iarba" si aia" imi balmajea" ceva de genu' pt siguranta dvs... "de aia nu se trimite cu asa mult scoci, sa nu caute in el".. BA ma lasi?

2 comentarii:

  1. da, cunosc sentimentul... si daca ar fi asta singura problema cu institutiile statului ar fi bine...
    In fiecare zi te "lovesti" de cate una din asta... :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Mda, ai dreptate! Ai dracu" şi se miră de ce nu mai folosesc oamenii poşta! Păi tocmai de aia! Uite prin cîte ai trecut ca să trimiţi un amărît de plic. Ce te făceai dacă trebuia să trimiţi "ditamai" coletul? Birocraţia dar şi durerile "anale" ale unora (mă refer la funcţionarii aştia publici plătiţi tot de noi), au îngropat ţara asta! Ruşine! Şi mai au tupeul să ceară şi salarii mari! Pentru ce? Că stă toată ziua cu "nănăul" pe scaun? Unde eşti tu Ţepeş, Doamne!

    RăspundețiȘtergere

ce vrei sa cauti?

status

What I write here today..tommorow maybe won't be here..so how can i be judged for my thoughts?!

Motto

Imi place sa cred ca nu am pierdut nimic ... Iar daca am pierdut ceva.... hmhmhm... Inseamna ca NU imi trebuia ...!

Despre mine

Fotografia mea
Pitesti, Arges, Romania
Traduceri,corectură si interpretare(engleza,franceza)PFA.Disponibilitate colaborari part-time si project based.Urgente.Dacă aveţi alte cereri aparte vă rog nu ezitaţi să mă contactaţi şi vom afla dacă putem lucra împreună. Despre mine "ca rasa" - sunt vesnic nemultumita,exigenta atat cu mine cat si cu ceilalti...ofer totul insa vreau totul in schimb.Imi place sa manipulez lumea...da,recunosc si ce,ete nah..daca regret ceva..atunci acest regret e ca nu m-am nascut barbat..Dinamica si independenta..pretentioasa,incapatanata,stiu ce vreau(in majoritatea cazurilor,si nu am rabdare cu oameniii care nu corespund"criteriilor mele"(sa spun asa)Ma scoate din minti prostia si nepasarea fata de propria conditie...Imi place sa calatoresc si atunci cand ma intorc parca "ma simt alta persoana.Imi place sa cred ca am o intelingenta in continua miscare si cu usurinta pot discuta in aproape orice domeniu...As putea scrie o carte despre cum o femeie ar trebui sa se poarte sau miste,sa arate sau sa vorbeasca atunci cand vrea sa cucereasca un barbat,insa mie "al dracului" daca imi iese..Adevarata mea fata este greu de descifrat si poate ramane chiar un vesnic secret(hihi)